Tuesday 17 October 2017

Forex No Requotes


FBS FBS Forex Review. minimum innskudd 5 minimum handelsstørrelse 0 01 mye maksimal innflytelse 2000 1 spredning Ferdig fra 3 pip. minimum innskudd 100 minimum handelsstørrelse 0 01 mye maksimal innflytelse 2000 1 spredning flytende fra 1 pip. minimum innskudd 500 minimum handelsstørrelse 0 01 mye maksimal innflytelse 2000 1 spredt Fast fra 0 pip. Bank bankoverføring, Lokale banker, Lokale vekslere, Visa, Mastercard, FBS innskuddskort, Webmoney, Skrill Perfect Money, FBS MasterCard, DIXIPAY, Kina Union Pay, Qiwi, Neteller, CashU , EgoPay, OKPAY, RBK Money, Paysbuy, Liqpay. FBS Master Card, Skrill Perfect Money, Webmoney, DIXIPAY, China Union Pay, Qiwi, Neteller, EgoPay, OKPAY, RBK Money, Paysbuy, Bankoverføring, Lokale banker, Lokale vekslere , Liqpay. Metatrader 4 Mobilplattformer for iPhone, iPad, Android og Windows Mobile-enheter. Den tjenesten vi liker mest om FBS er innskuddsforsikringen, som hjelper deg med å forsikre mellom 10 og 100 av innskuddet ditt så lenge du har handlet et visst antall partier, betaler megleren deg tilbake det forsikrede beløpet i tilfelle du mister det På denne måten kan du slutte å bekymre deg for investeringen din, og du kan fokusere på å lage noe deig istedenfor. Og nå litt mer detaljert FBS er en internasjonal forexmegler som tilbyr tre forskjellige kontotyper for å møte behovene til alle handelsmann. Uansett deres ferdighetsnivå og porteføljestørrelser. Minimumsinnskudd med FBS er 5, og du kan faktisk handle med dette beløpet på grunn av maksimal innflytelse på 1 1000 og mikroparthandel. Det er enda bedre at du ikke trenger å sette inn for å prøve ut meglerens tjenester, da FBS tilbyr en 5 innskuddsbonus for alle som åpner en Micro-konto. For de mer konkurransedyktige forhandlerne, er FBS vert for en månedlig demokonkurranse der vinnere får dele en premiepott av 1000plimentære tjenester er også tilgjengelige megleren tilbyr et merket FBS MasterCard som gjør det mulig for handelsmenn å foreta raskere og mer praktiske betalinger til og fra deres handelsregnskap. Mens kortet er tilgjengelig for enhver forhandler på E-prisen på 20, de som deponerer 500 eller mer, får det gratis. For så vidt som handelsforholdene, er FBS-tilbudet ganske bra ECN STP-utførelse, gjennomsnittlig sprer typisk variabel spredning på 1 pips på EUR USD for Micro og Standard-kontoer og 0 2 pips for Unlimited. Swap-free kontoer og scalping er tillatt FBS tar ikke imot amerikanske handelsmenn. FBS FBS Forex Review. minimum innskudd 5 minimum handelsstørrelse 0 01 mye maks utnyttelse 2000 1 spredning Ferdig fra 3 pip. minimum innskudd 100 minimum handel størrelse 0 01 mye maksimal innflytelse 2000 1 spredning flytende fra 1 pip. minimum innskudd 500 minimum handelsstørrelse 0 01 mye maksimal innflytelse 2000 1 spredning Fast fra 0 pip. Bank bankoverføring, Lokale banker, Lokale vekslere, Visa, Mastercard, FBS innskuddskort , Webmoney, Skrill Perfect Money, FBS MasterCard, DIXIPAY, China Union Pay, Qiwi, Neteller, CashU, EgoPay, OKPAY, RBK Money, Paysbuy, Liqpay. FBS Master Card, Skrill Perfect Money, Webmoney, DIXIPAY, China Union Pay, Qiwi , Neteller, EgoPay, OKPAY, RBK Money, Paysbuy, Bank bankoverføring, lokale banker, lokale vekslere, Liqpay. Metatrader 4 Mobilplattformer for iPhone, iPad, Android og Windows Mobile-enheter. Den tjenesten vi liker mest om FBS, er innskuddsforsikringen som hjelper deg med å forsikre mellom 10 og 100 av ditt innskudd så lenge du har omsatt et visst antall, betaler megleren deg det forsikrede beløpet i tilfelle du mister det. På denne måten kan du slutte å bekymre deg for investeringen din, og kan fokusere på å lage noe deig isteden. Og nå litt mer detalj FBS er en internasjonal forexmegler som tilbyr tre forskjellige kontotyper for å møte behovene til alle aktører, uavhengig av deres ferdighetsnivå og porteføljestørrelser. Minimumsinnskudd med FBS er 5 og du kan faktisk handle med dette beløpet på grunn av maksimum innflytelse på 1 1000 og micro lot trading mulighet Hva er enda bedre er at du ikke trenger å sette inn for å prøve ut meglerens tjenester, da FBS tilbyr en 5 no innskudd bonus for alle som åpner en Micro-konto t. For de mer konkurransedyktige forhandlerne, er FBS vert for en månedlig demokonkurranse, hvor vinnere får tildelt en premiepott på 1000plimentære tjenester, er også tilgjengelig megleren tilbyr et merket FBS MasterCard som gjør det mulig for handelsmenn å gjøre raskere og mer praktiske betalinger til og fra deres handelsregnskap Mens kortet er tilgjengelig for enhver handelsmann til kostnaden for 20, vil de som deponerer 500 eller mer, få det gratis. For så vidt som handelsforholdene er FBS-tilbudet ganske bra, ECN STP-utførelse, gjennomsnittlig sprer typisk variabel spredning av 1 pips på EUR USD for Micro og Standard kontoer og 0 2 pips for Unlimited. Swap-free kontoer og scalping er tillatt FBS tar ikke imot amerikanske handelsfolk. Hvordan du unngår requotes i Forex. Materialet har blitt sendt oss av en av de handlende , som ønsket å dele noen enkle trinn for å komme seg rundt på nytt. Jeg har lest noen anmeldelser av IBFX av folk som ikke forstår hva en requote offqoute er. Hva det er, er at siden du skriver inn avkjøringen manuelt, må prisen mo ves mellom tiden du slår på lukkeknappen og lukkeknappen, som nå er en markedsordre, når serveren. Så prisen har gått IBFX prøver ikke å skru din handel. Jeg har opplevd requotes når du handler all manuell. Slik er jeg komme seg rundt.1 Sett inn et overskuddsnivå før handel er inngått Ikke endre det etterpå. Prisen kan gå forbi det du vil. Gjorde 15 handler mellom i dag og i går med en TP-sone som handelen gikk inn. Hver handel som gikk min vei stengt på min TP Nei, underlige meldinger.2 Sett et stopp tap før handel er innført Igjen ikke endre det etterpå, prisen kan flyr med det du ønsker å risikere. Jeg bruker vanligvis ikke automatiserte stoppfall som oftere enn ikke jeg har sett pris komme i nærheten av eller slå mitt stoppfall og gå tilbake der jeg trodde sannsynlig Nei, dette er ikke IBFX som prøver å skru traff, dette er normal volatilitet i markedet. Det er handelsfolk som stopper jakt, det er en del av spillet .3 I MT4 med IBFX er de en liten boks, aktiver maksimal avvik fra sitert pris Ikke bruk det selv, men hvis du prøver å komme seg ut manuelt og vil ha ut så snart du klikker på knappen, er dette for deg. Hvis du prøver å skalpe på 5 pips om gangen, har du sannsynligvis ikke trent Men det vil bare avvike fra prisen ved det du legger inn. En annen IBFX-aktør som brukte den, fortalte meg at det ofte endte med at det ikke var hans avvik, men selv om du satte det på bare 3 pip som ville gi deg lite spillerom 3 eller -3 pips fra prisen du klikker tett på, så det ville være mindre sannsynlighet for en rekvirent, avhengig av hvor rask prisen går.4 Hvis du egentlig ikke liker noen av de automatiske alternativene, må du bare klikke nærmere og håper det tar det jeg selv handler på denne måten ofte Når prisen går, får jeg requotes, jeg klikker ja jeg vil lukke og det lukker vanligvis bare noen få pips fra prisen jeg ønsket. Dette har skjedd om 50 50 i min favør hvor det var større enn jeg ville Du må bare være rask.5 Dine andre alternativer er bare å vente på pris til st alt litt og kom deg ut Jeg har aldri hatt en reqoute da dette skjedde Hvis du er i en positiv handel og allerede har truffet din TP og prisboder vil du kanskje komme deg uansett. Det kan være tegn på at det kommer til å gå tilbake. Jeg har Jeg har handlet live hos IBFX i litt over to måneder. Jeg har ikke sett noen bevis på shenanigans. Det jeg har sett er hvordan visse ting kan misforstås som handel mot deg, eller med vilje, slik at du ikke får en positiv handel, så det vil reversere. Da jeg handlet i live, min første dag, jeg jakte på pris over alt jeg selvfølgelig fikk tilskudd over alt, dammit jeg vil lukke jeg m positiv, WTF Jeg trodde selvfølgelig at det var en slags svindel på en del av IBFX Når det ble forklart for meg at prisen hadde gått i løpet av tiden jeg hadde slått på lukkeknappen og bestillingen min for å lukke hit serveren, da var det perfekt fornuftig. Når du slår nær blir det en markedsordre som sier nært til denne prisen og Bare denne prisen Hvis den prisen ikke er der, gjett hva du ikke får t han pris og du får meldingen requote. Honestly, i hvert fall av hensyn til paranoid noobs meldingen skal være akkurat som det ble forklart for meg Prisen har flyttet i løpet av tiden det tok bestillingen din å lukke manuelt for å nå vår server Lukk ble en markedsordre som sier nært til denne prisen. Denne prisen er ikke lenger i markedet. Du kan enten angi en SL TP som du først legger inn bestillingen, eller aktiver maksimal avvik og håp for det beste. Det ville være mye bedre enn enkelt ser, reqoute og offqoute, som er forskjellige smaker av det samme, prisen beveger seg forbi markedsordren din før den når serveren. Hva er din mening om dette Hvordan håndterer du re-sitater.

No comments:

Post a Comment